Dyrektor Administracyjny

Podstawowe zadania i kompetencje pracownika:

  • jest przełożonym wszystkich pracowników administracyjnych i technicznych Wydziału, we współpracy z Prodziekanem ds. ogólnych odpowiada przed Dziekanem za prawidłową pracę administracji, administratorów sieci oraz pracowników technicznych Wydziału,
  • ścisła współpraca z zastępcami dyrektora ds. studenckich i infrastruktury sieciowej.
  • w zakresie spraw finansowych, administracyjnych i organizacyjnych wspólnie z Prodziekanem ds. Ogólnych reprezentuje Wydział w kontaktach z Biurami Rektora, Prorektorów, Kwestora i Kanclerza,
  • wspólnie z Prodziekanem ds. ogólnych reprezentuje Wydział w kontaktach z Kanclerzem UJ w sprawach pracowników administracyjnych i technicznych Wydziału,
  •  kierowanie i koordynacja pracy dziekanatu Wydziału, w tym udzielanie urlopów pracownikom dziekanatu, organizacja koniecznych zastępstw;
  • sporządzanie propozycji wewnętrznych aktów prawnych regulujących działalność gospodarczo-administracyjną i finansową Wydziału;
  • wnioskowanie do Dziekana w sprawie zainicjowania zmian struktury organizacyjnej administracji Wydziału;
  • wspólnie z pełnomocnikiem ds. infrastruktury na wydziale współpraca z właściwymi jednostkami Administracji Ogólnouczelnianej w zakresie administrowania budynkiem Wydziału (opiniowanie/współtworzenie/współpraca przy zawieraniu umów o wykonanie remontów i inwestycji; umów dot. eksploatacji budynków; mów o wynajem, dzierżawę lub użyczenie pomieszczeń);
  • współpraca z Działem Zamówień Publicznych w zakresie zamówień i zawierania umów przy dokonywaniu zakupów na cele administracyjne i gospodarcze Wydziału
  • wspólnie z pełnomocnikiem ds. infrastruktury na wydziale przy nadzorowaniu procesów likwidacji środków trwałych,
  • wstępna akceptacja faktur i rachunków na Wydziale;
  • przygotowanie projektu planu rzeczowo-finansowego Wydziału  przekładanie go Dziekanowi;
  • nadzór nad prowadzeniem ewidencji w sposób umożliwiający wyodrębnienie kosztów poszczególnych jednostek organizacyjnych wchodzących w skład Wydziału;
  • prowadzenie bieżącej kontroli nad realizacją budżetu Wydziału;
  • wspólnie z pełnomocnikiem ds. infrastruktury nadzór nad przestrzeganiem zasad bhp i p.poż. Wydziale;
  • prowadzenie zbiorczej sprawozdawczości na poziomie Wydziału;
  • wdrożenie i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem zasad kontroli zarządczej w ramach Wydziału.
  • wykonywanie innych poleceń przełożonych natury organizacyjnej lub związanych z funkcjonowaniem Wydziału mieszczących się w ramach 40 godzinnego tygodnia pracy.